|
Návrh marketingové strategie
Beneš, David ; Adamec, Radim (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové strategie ve vybrané společnosti. V teoretické části je provedena rešerše odborné literatury. Jsou zde popsány jednotlivé marketingové systémy, které jsou následně použity v empirické části. Analytická část práce je zaměřena na popis společnosti FITCOACH s.r.o, jejího postavení na trhu a přehled konkurentů v tomto odvětví. Hlavním cílem práce je návrh marketingové strategie pro společnost FITCOACT, s.r.o. V závěru práce jsou popsány návrhy na zlepšení stávající situace, přilákání nových zákazníků a s tím spojených vyšších tržeb.
|
|
Návrh marketingové strategie
Beneš, David ; Adamec, Radim (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové strategie ve vybrané společnosti. V teoretické části je provedena rešerše odborné literatury. Jsou zde popsány jednotlivé marketingové systémy, které jsou následně použity v empirické části. Analytická část práce je zaměřena na popis společnosti FITCOACH s.r.o, jejího postavení na trhu a přehled konkurentů v tomto odvětví. Hlavním cílem práce je návrh marketingové strategie pro společnost FITCOACT, s.r.o. V závěru práce jsou popsány návrhy na zlepšení stávající situace, přilákání nových zákazníků a s tím spojených vyšších tržeb.
|
|
Segmentace trhu krmení pro psy
Gruntová, Petra ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Práce se zabývá segmentací trhu krmení pro psy v České republice. Trh je specifikován pomocí firem zde působících, rozdělených do pěti cenových skupin. Pro lepší proniknutí do problematiky jsou v práci zmíněny i obecné zásady stravování psů a uvedeny výzkumy kvality realizované v minulosti. Segmenty jsou odkryty na základě jednoho segmentačního kritéria, další možné pohledy jsou stručně nastíněny. Marketingová strategie je navrhnuta pro tři vybrané cílové skupiny spotřebitelů.
|